30 iunie 2010

Azi

Azi am intalnit o femeie. Genul de femeie puternica. Genul de femeie in care ma regasesc, aspir sa fiu si in care caut un model. Sa fim seriosi, cu totii cautam modele. De mici ne spunem ''hei! mi-as dori sa fiu ca x cand o sa fiu mare sau ca y''. Cu totii ne-am dorit, in copilarie sa fim un super-erou sau actorul nu stiu care...sau sa ne dorim sa facem diferite meserii. Foarte putini ajung ceea ce viseaza cand sunt mici, ceea ce este de admirat. Admir oamenii care stiu sa isi urmareasca un vis sau care stiu inca din timp care este scopul lor in viata. Spre exemplu nu cred ca l-as vedea pe Michael Jackson electrician sau pompier. Sau daca si-ar fi ales vreo meserie de genul asta sunt sigura ca ar fi facut-o intr-un mod cu totul special. Sau ar fi nefericit, pentru ca stie ca in el zace ceva special menit pentru cu totul altceva. Multi dintre noi, printre care si eu, simtim uneori sau ne roade ceva pe dinautru care ne transmite ca suntem facuti pentru altceva, poate ceva banal pentru unii sau chiar extravagant pentru altii, dar ce simtim, nu putem explica. Probabil in momentul ala apare nevoia de o schimbare.
De fapt vroiam sa punctez ca, fie fara voia noastra fie cu voia noastra, cautam modele. Azi am descoperit o femeie cu care probabil nu o sa ma mai intalnesc niciodata si care imi este total straina, dar care in 15 minute a reusit sa imi mareasca doza de incredere aproape de 90 %. Ceea ce nimeni nu prea reuseste, poate pentru ca nu ma cunoaste destul de mult. Si, sa fiu sincera, nici eu nu ma inteleg uneori :). La aceasta doamna am descoperit ce vreau sa am. Putere interioara, forta interioara, incredere, umor, puterea de a zambi, logica, rationament, istetime, agerime si senzatia pe care o lasi unora ca esti bine, ca esti ok si ca, ce nu te omoara, te face mai puternic/a. Majoritatea acestor calitati nu o sa apuc sa le dobandesc, dar sunt importante sa le avem, cel putin cate putin din fiecare. Inseamna sa ne mulam, sa ne adaptam.
Cred ca este important ca din cand in cand sa ne lasam vrajiti de cate o persoana care ne insufla calitati sau lucruri pozitive care sa ne lase cu o senzatie sau cu o doza de pozitivism. A nu se intelege sa ne indragostim. Desi nu ar fi rau celora care le lipseste :) Dar ar trebui sa ne lasam vrajiti din cand in cand si sa ne dam la o parte mastile cotidiene, sociale sau mai stiu eu ce fel de masti umane se nasc in noi.
So it's a kind of magic! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu