08 noiembrie 2010

Date whit THE VOTCA

Ok, mi-au trecut piticii,am avut un exces de furie si de aia am spus ca nu o sa mai scriu nimic o perioada pe blog. Ma bucur enorm ca nu am scris nimic duminica dimineata, asa aveam initial de gand. Ma bucur pentru ca eram putin ametita si sigur as fi spus niste lucruri totaaaaaaaal ciudate, foarte ciudate, de genul : inghetata cu ciocolata si menta. De ce am fost ametita?... Am fost in oras. Ce mi-a provocat ameteala? Votca cu mere. BLEAH! Practic m-am fortat sa beau chestia aia, trebuia, am dat toti noroc si nah. Apoi ca sa mai uit de ''merele'' alea am zis, bah o bere sigur merge acum. Gresit, mai rau mi-a facut, dar eu cum nu ma pricep la treburi de genul, am luat o plasa de zile mari. Nu cred ca am avut momente de block-out dar important e ca am ajuns acasa safe.
A doua zi, the next day, a doua zi de dupa ''mere'' a fost cea mai crunta zi din viata mea, pe care sincer imi doresc sa o uit foarte curand, nu de alta dar daca ma gandesc parca am un deja-vu . A doua zi am vomitat mai intai ceva galben, mi s-a spus ca fierea (stiu ca e scarbos) ok, am zis na, ceva urmari tot trebuiau sa apara. Buun, mi-am facut un ceai, am zis ca merge, dar nu, nu a mers, am vomitat si ceaiul, roz la culoare (iar, stiu ca e scarbos).Buuuun. Am zis ca trebuie sa se termine pt ca nu mai am ce sa scot. Dar m-am inselat,chiar amarnic. A mai venit o tura si ultima de altfel. De data asta nu mai tin minte ce culoare a fost (norocul vostru).
Sa fiu sincera, vazand ca a venit si tura a treia, m-am cam speriat asa ca am apelat la cel mai apropiat expert. Deci, stateam ca o leguma in pat, am fost tratata cu o pastila, apoi cu cate un pahar cu apa adus din ora in ora la pat, apoi cu niste saratele, apoi in sfarsit am putut sa mananc niste paste calde si bune.
Ziua mea de luni, de munca, in tura de dimineata a fost crunta, parca zici ca am fost in fortele speciale si am avut o misiune grea, atat de tare ma dureau mintea si oasele. Acum sunt in afara oricarui pericol, dar imi pare rau pentru stomacul meu care saracul, chiar nu a avut nicio vina. Oricum experienta nu o sa se mai repete. NEVER!!!! Votca este dusmnanul meu oficial. Respect pentru cei care pot sa duca o astfel de intalnire.
Cam atat despre mica mea intalnire de gradul ..... 0 cu votca. Eu de fapt vroiam sa scriu despre Basescu cum arunca mingea in curtile a tot felul de personaje care, sustine dumnealui, au distrus sistemul de invatamant din Romanica, dar e mai fun cu votca :)))..... Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu