11 noiembrie 2010

CaT aleRt





Dragii mei putini cititori, sunt DISPERATA!!!!!... Familia mea este iubitoare de animale, am fi in stare sa crestem si serpi daca ni s-ar parea noua ca exista ceva sentimente in sangele lor rece. In momentul de fata am un caine ( foarte batran ), un motan, 2 pisici, si trei pui de pisica. Dupa cum v-ati dat seama una dintre pisici a nascut. Am trei bile de blana cum s-ar traduce din a doua noastra limba, engleza. Buuun, problema mea este ca daca as avea curte i-as pastra pe toti, dar stau la bloc. Am noroc ca stau la parter si pisicile mari ies pe geam si se intorc doar ca sa mamance, sa se alinte si sa doarma. E oarecum ok sa imi vina, pe rand cate o pisica din cele trei pe geam, dar cand imi imaginez ca ar putea fi 6, deja, sincer, este prea mult.
Asa ca va rog, daca, cunoasteti persoane care ar putea sa adopte unul dintre micii mei pufosi m-ati face extrem de fericita, pt ca as stii ca ar ajunge sa aiba o viata frumoasa si linistita. Sau, daca stiti unde as mai putea sa mai las anunturi mi-ar face placere sa imi lasati un link sau un pont. Nu am inima sa ii las pe un camp sau sa fiu lasa si sa ii abandonez la un veterinar. Sunt prea draguti si deja isi contureaza fiecare personalitatea.
Va pupicesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu