09 aprilie 2011

.... smthing

Cine sunt?... suma anilor mei, ca toti de altfel.... Incotro?... Nu stiu. Saptamana trecuta a fost una plina... Am adunat informatii... inca adun. Este bine ca am destui oameni pe langa mine care ... stau cu mine, ma sustin (am mai precizat asta :))... si care ma ajuta cu cate un sfat, o parere, un umar...
Mintea, sentimentele si sufletul imi sunt atacate de noi experiente... de noi decizii , faptul ca mi-am schmbat locul de munca, ca am facut o schimbare... a generat alte decizii si automat alte schimbari. Dar vad cu incredere toate astea ... pentru ca sigur m-as fi plafonat si nu as fii avut directie. Sau poate as fii avut dar foarte tarziu.
Cineva... o persoana pe care am vazut-o doar 5 min si cu are am discutat numai 3 minute... mi-a spus ca la 21 de ani nu poti sa gresesti... sau nu se pun. M-am lovit, cred, de anii 20 si tocmai acum realizez ca implica foarte multe lucruri pe care posibil sa le regret , sa le condimentez... sau sa imi placa, depinde... ideea e ca am ajuns la decizii ... decizii. Eu , care consideram ca m-am maturizat suficient cat sa nu ma las impresionata de perioada asta, eu care stiam ca , din punctul A ajungi in punctul B si in cazul in care ar aparea punctul C sau D as fii stiut ce sa fac.... eeeeeii... se pare ca m-am inselat .Axiomele , tangentele si ariile nu le-am luat in seama. Se pare ca nu suntem pregatiti niciodata pentru ecuatiile matematice care includ viata , iubirea, sentimentele, deciziile s.a.m.d...... NU exista nicio formula matematica sau ... whatever, care sa ne ofere un rezultat fara sa ne punem semne de intrebare.
Ideea e ca am nevoie de o schimbare... mi s-a spus ca vreau altceva. Oare????




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu