02 ianuarie 2010

NO titLe

Chiar nu stiu ce titlu sa pun pentru primul post din 2010, mai ales ca nu am mai scris de nu stiu cand. M-am gandit acum vreo 2 luni sa imi pun fata noua la blog, dar de scris.....ciu ciuuuuu :). Vreau sa uit jegul mediatic de anul trecut, vreau sa trec cu vederea ca Base' o sa mai stea pe langa noi inca 5 ani (sa nu mai zic de madam' Udrea & Co.), nu vreau sa uit anul 2009 de tot, dar ultimele luni au fost prea pline de nimicuri si campanii.
Pe mine din pacate m-a prins 2010 in stare de convalescenta, dar am reusit sa fac un revelion frumusel, sper sa nu ma mai imbolnavesc pe anul asta, 7 zile am stat in pat daca va vine a crede. Nu intrati in panica, totul e bine acum :)).
Nu stiu voi, dar eu in acest an o sa trebuiasca sa termin liceul, sa intru la facultate, sa imi iau concediu la vara, sa ma simt cat mai bine ( sa nu care cumva sa ma prinda 2011 cu regrete sau in 2012, vreau sa vad daca au avut dreptate mayasii :)))). Mdaa....am prioritati decisive si importante pentru viitor, wish me luck.
In rest sper sa am timp sa mai scriu pe blog, saracu' e cam gol si singur in ultima vreme. Va sfatuiesc sa procedati la fel. LOts of kisssses and kissesss and hugs.

2 comentarii:

  1. buna zapacito :*....am citit aproape tot ce e pe aici si e genial ;)...imi place k le zici verde in fatza fara ocolisuri...imi pare rau k nu mai stau asa mult q voi si k ma departez de voi fara sa vreau...ma bucur k te-ai facut bn ;)....bafta in continuare in tot ce faci si sper sa mai vorbim....te pup :*

    RăspundețiȘtergere